أهلا وسهلا بك إلى منتدي الحكمة الروحانية.
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

قصتي مع اخويا الكبير الحكيم الروحانى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سندس السويدى

الابراج : الثور عدد المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: قصتي مع اخويا الكبير الحكيم الروحانى   السبت أبريل 30, 2016 6:37 am

قصتي مع النصابين اللي ع النت وهما عارفين نفسهم كويس واخويا الكبير الحكيم الروحانى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لكل بنت عاوزه شيخ روحاني صادق يعالجها من تعبها ومرضها اللي اكيد بتعاني منه زيي قبل ما اروح ( مركز الحكمة الروحانية ) لاخويا الكبير ( الحكيم الروحانى ) اللي انا مشكوره ليه كتيييير علي وقفته جنبى مش نصاب زي اللي ع النت اللي دمروني نفسيا وماديا وطبعا انا مش محتاجة اقول عنوان المركز علشان ( مركز الحكمة الروحانية ) مشهور جدا واى حد في مصر اكيد عارفه
انا يا جماعة والله وربنا يشهد ع كلامى اني مش تبع حد ولا ليا اي علاقة بهذا الشيخ غير اني حالة وهوه ساعدني وعالجنى والحمد لله وبعدها كنت عاوزه اعمل جلب لخطيبي وهوه مشكووور ساعدني واقسم بالله لقيت خطيبي ع بابي اول لما قفلت مع اخويا ( الحكيم الوحانى ) الفون وكان بيقول ليا في المكالمة ان خطيبي هيجي ليا حالا ويادوب قفلت لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت خطيبي اللى كان خلاص هيفسخ الخطوبة ومافيش حل يكمل معايا لقيته فجآة واحدة بعد مساعدة اخويا ( الحكيم الروحانى ) بيعتزر ليا وجي ندمان والحمد لله احنا حاليا متجوزين وحياتنا اكتر من ممتازة  دة موضوعي في الجلب

اما موضوعى في السحر كانت حالتى زفت وحاولت الانتحار بسبب السحر اكتر من مره ودي هيه قصتي بالظبط :

انا  كنت برجع شعر وجسمي نزل بقيت عامله زي الهيكل العظمى بالظبط لدرجة ان جسمي كمان كان بيتلج وكل اللي حواليا كانو بيقولو خلاص ان انا مت ده طبعا غير ان السحر اللي كان معمول ليا كان بيخليني انزل بهدوم البيت واروح اجرى ادخل ( الكنيسه ) بجد انا كنت مدمرة وربنا كتب ليا الشفاء ع ايد اخويا وحبيبي ( الحكيم الروحاني ) و يديله طول العمر يارب علشان كده ده اقل واجب اقدمه لاخويا الكبير ( الحكيم الروحانى ) وليكم انتو كمان علشان ما تقعوش في ايد ( النصابين اللي ع النت والتلفيزيون ) وبرده انتم ليكم حرية الاختيار انا كتبت قصتى كرد للجميل ودعايتي دي اقل حاجة اقدمها لشخص عظيم زيه ربنا يحمية ويقوية ويديلو طول العمر يارب

وده رقمه لو حد عنده مشكلة وحابب يتواصل معاه : ٠٠٢٠١٠٠٣٦٥١٦٠٤

ودعائي ليكم ان ربنا يعجل شفائكم ويسعد ايامكم انتو كمان يا رب

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

قصتي مع اخويا الكبير الحكيم الروحانى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1